Home » » Wanita Menggemari Lelaki Berkulit Sawa Matang Benarkah?

Wanita Menggemari Lelaki Berkulit Sawa Matang Benarkah?

Written By Unknown on Jumaat, 28 Oktober 2011 | 9:56 PTG

                                                                         (gambar hiasan)

 Salam kepada pembaca-pembaca terutama kepada wanita-wanita di luar sana.Untuk entri terbaru nie aku nak tanye betul atau tidak wanita lebih menggemari lelaki yang mempunyai kulit sawa matang?.Ahaks aku pun sebagai lelaki tatau pon benda-benda cam nie tetapi aku dapat info nie, baru aku tahu hal sebenarnya.

 Melalui penyelidikan yang saya peroleh selanjutnya baca di bawah ini:-

        Warna kulit adalah daya penarik setiap individu biarpun hakikatnya cita rasa wanita dan lelaki
        adalah berbeza.Lelaki lebih menggemari wanita yang berkulit putih berbanding wanita yang le-
        bih menggemari lelaki yang berkulit sawa matang/coklat.Lelaki pula mengaitkan warna putih
       adalah kesucian,perawatakan yang baik,budi pekerti,dan lemah lembut.Wanita pula mengaitkan
       lelaki yang mempunyai warna sawa matang/coklat mempunyai perwatakan yang misteri,serta 
       mempunyai daya tarikan seks


 Walau bagaimanapun  warna kulit hitam atau putih pun belum tentu dalam hatinya hitam atau putih.Jika
korunk nak komen  korunk leh Klik Komen kat bawah entri ini.













YouDakwah:Habib Ali Zainal Abidin | Wikipedia:Fakta | YouNasheed:Maher Zain | upcoming | upcoming